Kızlar ben 31 haftalık hamileyim 7 kilo aldım gözle görülür göbeğim yok gören senin bebek kasıkta aşağıda diyorlar yani vajinda baskı sızlama adım atarken zorlan bunlar erken gebelik belirtisi olabilir mi benim gibi olan anneler yorumlarınızı bekliyorum ??