fpkprensesim Kızlar 5 haftalık hamileyim çok miğdem ağrıyor ve tam miğdemin karşısında belime vuruyor ağrı bunu yaşayıp şunu yapıyorum iyi geliyor dediğiniz bir çözüm var mı kendimi ilaca alıştırmak istemiyorum o yüzden son çare hastaneye gideceğim
Ayse0575 fpkprensesim süt içebilirsiniz mide ağrılarına ekşimelerine süt iyi geliyor. Ama dayanılmayacak gibi bir ağrıysa doktora gidin bence. Gazda olabilir gaz içinde yürüyüş yapmak rahatlatıyor
brco fpkprensesim öncesinde reflü gastirit gibi mide sorunu olanların gebelikte şikayeti artıyormuş hamileliğmin 6. Haftasında başladı benim hem şişkinlik hem ağrı yediğim yemekler zehir oluyor sanki çok baharatlı yememeye çalışıyorum çoğunlukla çorbayla geçiştiriyorum arada muz üstüne tahin döküyorum ne kadar işe yarıypr bilmem dr da gaviscon verdi ama pek bi işe yaramıyor
Baby_B fpkprensesim Normal üzümde yiyin.İse yarayabilir Musli meyveli yiyorum,bagirsak ve gaz icin iyi oluyor Lifli oldugu icin tavsiye ederim
fpkprensesim Baby_B çok teşekkür ederim yiyorum şimdi dediklerinizi de evde bulunduracağım bundan sonra mutlaka ilk çocuğumda da sürekli miğde ağrısı çektim onda biraz 6 aydan sonra başlamıştı bunda çok erken başladı
fpkprensesim Busraltn üzüm demişti burda arkadaş o gerçekten iyi geldi yani inanarak mı yedim ondan mı bilmiyorum birde süt içtim sıcak sıcak genelde biraz daha iyiyim şuan
fpkprensesim brco ya gaviskonu bu haftalarda veriyor mu ki bende gideyim o iyi geliyordu bana ilk hamileliğimde, ama bunda çok erken başladı ağrılarım birde çok acı falan yiyorum canım çok çekiyor oda çok yapıyor sanırım 🤭
fpkprensesim Melodimm hamilelikte kullanabiliyoruz değil mi sorun olmuyor birde hazır paket olanı mı yoksa aktardan mı aldınız ?
Melodimm fpkprensesim Eczaneden aldım ama sizin doktorunuz onay vermeli.Önce ona sorun.Her doktor farklı görüşde.
fpkprensesim Melodimm tamam danışayım direk bazen onların da aklına gelmiyor ben sorayım direk çok teşekkür ederim 😊
fpkprensesim Melodimm bende aynı şekilde yapacağım 😊 böyle yönetmeler çok aklına gelmiyor doktorların biz söylemedikçe 😊