Arkadaşlar neredeyse 4 hafta da başladı bulantim 9 haftalık olduk prilam kullanıyorum oda eskiye nazaran daha iyi ama gene de kusmalarim oluyo sudan tiksinmiştim içemiyordum çok da kendimi korkutmak istemiyordum hamileliğin başları sorun olmaz bence diye ama böyle üzerim de bi halsizlik bi nefes darlığı oluyordu sanki nefesim bana yetmiyormuş hissi oluyordu . Dün en son acile gittim vitaminlerime bakmak istediler kan ve idrar aldilar bi sıkıntı yaratmış mi diye bakmak istediler serum taktılar o bi nebze de olsun rahatlattı ama vucutta su yetersiz kalmış dedi doktor çok korktum kendimi geçtim bebeğe bisey olacak diye korktum dünden beri zorla 1 buçuk litre içiyorum ama fazlası beni çok kötü ediyo bi ilaç verdi oda siparis üzerine geliyormuş onu bekliyorum eger o işe yaramazsa hastaneye yatişini yapalım dedi benim gibi olan var mi çok tedirginim açıkçası iştahım da hiç yok karnımın acıktığını hissediyorum ama bisey yiyesim gelmiyo bu süreç ne zaman biter çok merak ediyorum