Sibel2020 Kizlar 9 haftalık hamileyim. Doktor ve hastane arayışına girdim fakat size de sormak istedim. Sizce universite hastanesinde mi doğurmak mantıklı yoksa özelde mi
myangelson Sibel2020 hastaneniz iyiyse üniversite hastanesi olabilir. Benim bulunduğum şehirde üniversite hastanesini beğendim gayet temiz ve sakin bir hastane orada devam etmeyi düşünüyorum duruma göre doktorla anlasabilirsek 🥲
Umran20 Pamukkale üniversitesine gidiyorum doğumu orada yapmayı düşünüyorum profesöre. Özelde doçente o kadar yüksek fiyatlar istiyorlarki. Profesör bile o kadar yüksek değil acikcasi