zey-nep11 Melike3506 c t aynı olursa pik senın aynı . Pik yani c ve t silik olursa aynı anda o bıle pık demek ebru hanım var bıgebenın gunlüğü ondan biliyorm. Degerlendır kuzum🫶
Elifffelisss Nasıl atacağımı anlayamadım foruma gönderi paylaştım ama link şeklinde paylaşabiliyorum direk foto koyamadim😔
Melike3506 Elifffelisss gönderide yazıdan sonra fotoğrafın linkini yapıştır sadece o şekilde foto yükleniyor
Melike3506 Elifffelisss seninkiyle benim testim bugünkü aynı gibi bana pik gibi geldi ikimizkin de ama ilk defa yaptığım için emin değilim çizginin başın kıyu ama sonu silik gibi tamamen mi koyu olması gerekitor onu bilmiyorum bilenler yardımcı olur şimdi
Melike3506 zlemceylan ay sevindim sonunda yakaladım ama eşim şehirdışında şuan değerlendiremiycez ama en azından yumurtladığımı gördüm belki bir daha pik görürüm
Elifffelisss zlemceylan 😍😍😍 benim dün daha koyu renkteydi bugün böyle çıktı sanırım tam gunundeyim degerlendirelm
Elifffelisss Melike3506 evet bende ilkkez yaptım bildiğime göre c çizgisinden daha koyu görünürse pik oluyordu senink de oyle görünüyor
zlemceylan Melike3506 bazen iki defa yumurtlama olabiliyor ama eşin gelecekse birkaç güne en azından çatlamasını değerlendirebilirsiniz ❤️
zlemceylan Elifffelisss dün kuruduğu için sanki biraz öyle görünüyor canım eğer dünü değerlendirdiyseniz eşinde sperm sorunu varsa bugünü ara verip yarını değerlendirebilirsiniz ❤️ yarıb olur gibi çünkü
Melike3506 Elifffelisss sen değerlendir bugün yarınki testlerde silikleşirse çatlamış oluyor yine değerlendir ama test yapmaya devam et bir daha yumurtlama olabiliyor
zlemceylan Melike3506 o zaman umarım yarın da yumurtlama sürer sonraki gün çatlama olur değerlendirme süreciniz olur ♥️