Asyaalpkerem bende senim gibiydim canım, gece saat başı etkisi geçerdi gavisconun. Ağlayarak uyanırdım artık. Doktoruma söylemiştim mide koruyucu hap yazmıstı artık bana o biraz rahatlatıyodu . Paylaş istersen doktorunla👍
Bide eskiler bebek saçlı olacaksa miden yanar diyodu, amaan ne alaka diyodum ama maşallah bebeğim baya saçlı doğdu😊 ondan da olabilir🤗