Letubra Kullanıp memnun kaldığınız kablosuz süpürgeler nelerdir. 1.5 sene önce grunding almıştım şuan hem çekmiyor hemde en düşük modda 10 dk bile çalışmıyor. Dayanıklı ve kaliteli şarjlı süpürge arıyorum hanımlar
Betul_ela0 Letubra Dyson v12 den memnunum hemde çok 1 sene oldu ilk gün ki gibi Dyson mağazasında çalışan v15 falan değilde v12 çok iyi demişti tanıdıklarım hep v12 kullanıyor hepside memnun bende çok memnunum
Selothatun Letubra 2 senedir dyson v15 kullanıyorum çok memnunum. Tetiğe sürekli basmak istemiyorum diyorsanız v12 de güzel
Booksandcats Geçen ekimden beri dyson gen5 kullanıyorum çok memnunum dip köşe, dolap içleri vs dahil de süpürdüğüm oldu şarjı hiç işimi yarım bıraktırmadı bana.