Selam kasım anneleri 👋🏻 ben daha hiç bir hazırlık yapmadım, 26+4 haftalığız şu an. İkinci oğluma hamileyim ilk oğlumda Eylül doğumlu onun kıyafetlerinden değerlendireceğim. Bir kaç parça hastane çıkışı ve zıbın ihtiyacımız var şimdilik. Onun dışında kendime pijama takımı, göğüs pedi, emzirme atleti falan alınacak. Haftaya haftaya erteliyorum hep :) okullar açılınca 32.haftada izne ayrılacağım o zaman başlarım artık hazırlıklara 🥰🥰