Kızlar selam, bu ay günümde regl oldum, aynı gün doktor muayenem vardı rutin olarak ve başlayacağını söyledi. Normalde günüm asla şaşmaz ve kanamam hep dört gün yoğun sürer. Bu ay lekelenme gibi oldu ve bugün beşinci günüm sadece lekeliyor asla yoğun değil. Ağrım da yok. Reglimin ikinci günü hayır otuna başladım. Üç aydır korunmuyoruz bebek istediğimiz için ve doktor her şey normal bir sorun yok dedi. 30 yaşındayım ilk kez böyle kanama geçiriyorum. Daha önce bunun gibi yaşayan var mı aranızda? Aklım karıştı