Kızlar selam 4 aydır gebelik planlıyorum. forumdan beni görenler muhakkak olmuştur ama bir türlü içime su serpemedim. Normalde her ay düzenli regl olurum bu ay 4 gün geciktim sol yumurtalıkta pco görünümü vardı ama doktor pcos demedi bi tedavi de gerekmez görüntü bu sağ yumuetalık temiz pcos bir sendrom sende sendeom değil bu şu an demişti. Bu ay 5. Güne giriyorum sabah ilk idrarla değil ama öğlenden sonra 2 gibi 2 ayrı test yaptım negatif çıktı geç yumurtlamıştım bu ay ama idrarda çıkmadı beklemen adet tarihim 14-15-16 ağustostu göğüslerim ağrıyor ama şeffaf akıntıdan başka hiçbir belirtim yok acaba idrarda mı çıkmıyor ne yapmam lazım gebelik böyle olunca hemen çıkması gerekmez miydi idrarda? Bana destek olabilir misniz lütfen