Nillssunal merhaba benim 41de artık mecburen doğum başlatıldı suni ile açıklığım 2 3 cm idi ilk başta daha ve açıklık bakan ebe suyumu patlattı. Su gelmeden evvel daha kolay çekmesi geldikten sonra bi tık zorlaşıyor. Hemen en üstten vermiyorlar başta 30 40 oluyordu sancım damla damla arttırıyorlar serum halinde. Beni devlet hastanesi sürekli nstye bağlı yatırdı yatarken 30 40 katlanılır derecede ama açıklık ilerlemiyor hareket edemedikçe. En son 100 ve üstü çıkıyordu sancılarım ama 21 saat olmuştu 7 8 cm açıklık ile o yatarken çekilebilir bir şey değil ama dediğim gibi ben neredeyse hiç kaldırılmadığım için açıklığım bu denli yavaş ilerledi yürüyebilsem artardı bence. Neyse sonuçta sezaryene alındım suninin son kısımları zordu yalan yok ama korkulacak bir şey değil en nihayetinde hepsi geçiyor ve unutuluyor. Sezaryenim güzeldi spinal oldu memnun kaldım ondan da.