Merve_31 yaparlar hiç bekleme bende 29. Haftamda baya kötü oldum evde atlatayım ilaç kullanamam zaten dedim ama hata ettim daha kötü oldum kanda enfeksiyon yükseldi doktorum 4 gün serum taktı ve antibiyotik yazdı ilk hastalandığım gibi gitseydim hemen iyileşirdim 10 gün resmen çile çektim boşuna.