Fyz_a Amin inşallah Allah razı olsun, evet dediğiniz gibi toplanma da oluyo zaten 28.haftadan sonra toplanma başlamıştı her an doğumum olcak diye çok korkmuştuk, bu 2.gebeliğim, ilkinde de dikiş atılmıştı ama 28.haftada dikişlerim açıldı erken doğum oldu çok şükür bebeğim yaşıyor, bunda 22.haftada önlem amaçlı atılacakdı rahim ağzı kısalığı oldu 24e düştü hemen yapıldı iyi ki de yapılmış açılmam varmış. Arkada 1 çocuğum olduğu için yatamadım doktor da çok uzun süre ayakta kalmıcaksın iş cinsel ilişki kesinlikle yasaktı, iş yapmaya gelemiyorum zaten hemen toplanma oluyo şu sıralar da bel ağrım çok oluyor.