50_68 Yürürken kalkarken falan çok ağrım oluyor artık yürğmem lazım ama fazla yürüyemiyorum bacaklarımı attıkca kasıklarım ağrıyor normal mi birde bebiş önden gidiyor 35haftalık gözüküyor.