Arkadaşlar merhaba. Henüz yeni hamileyim 5. Haftam. Mide bulantım vs henüz net şekilde yok. İştahım da açılmadı normal yemek düzenine devam ediyorum ama şişkinlik mi desem kilo mu aldım desem bişey var fazlasıyla. Daha 5. Haftam ama karnım sanki 3 aylık gibi şişkin duruyor. Bu normal mi. Kilo almış gibi hissediyorum.ilk dönemde böyleyse sonra nasıl olacak diyorum ve hamilelik sürecinde aşırı kilo almaktan korkuyorum. Bunun olmaması için yapabileceğim neler var. Önerilerinizi bekliyorum