Selamlar kızlar 30. Haftada erken doğum riski ile 2 gün hastanede yattım. Düzenli kasılmalarım ve sancim vardı. Şimdi 31+1 oldum. Benim gibi erken doğum riski olup da bekleyenler oldu mu kacinci haftada dogum yaptiniz? Neler yapmam lazım inşallah 37. Haftayi görebilirim