Kubra5858124 Merhaba kızlar, gebelikte 32. Haftadan sonra doktordan normal rapor alsak doğum izninden mi düşüyor? 😓😢
asyap Kubra5858124 yani rapor alırsanız çalışamaz olursunuz 32 den sonra doğum izninden düşmemesi için ve çalışabilmek için çalışabilir raporu almanız gerekiyor
bonik Kubra5858124 Kayıp düşseniz ayağınız kırılsa rapor alsanız doğum izninden düşüyor. Saçma sapan bir sistem var.
Kubra5858124 bonik Hah aynen öyle. Hem çocuk yapmamızı isteyip hem de izin konusunda kısıtlı olmamız çok garip