Merhaba, 39+3 üm doktorum bugün yarın gelebilir dedi. 1 haftadır sancı yaşıyorum. Kısa sürüp hemen geçiyordu. Bugün herzamankinden daha erken başladım sancıya.. ve daha uzun sürdü. Yürüdükçe belim kopmaya başladı. Karnımda aşırı bi baskı ve ağrı var. Wcde bile zorlandığımı hissettim. Acaba bunlar yalancı sancılar mı? Yoksa bebek kanala giriyor veya herhangi bir açılma fln mı oluyor?