3_oglan_annesi biz şöyle yapiyoruz fasulyeyi temizleyip, küçük doğranmış domates tam pişirmeden hafif kendi suyu ile haşlayıp, soğuyunca poşetleyip buzluğa atıyoruz. Kışın domates de olmadığından, domatesli atmak pratik oluyor, çıkarınca yağda soğanı, kıymalı yapacaksam kıymayı kavurup, üstüne atıyorum. Kolaylık oluyor