d-y 35.haftadayim adet sancısı gibi belimden yayılan ağrım oluyor dünden beri. Bağırsakla alakalı olabilir diye de düşünüyorum ama emin de olamıyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?
Egaa44 d-y ben yaşıyorum şu anda 35 haftalığım salı kontrolüm var onu bekliyorum ama belimin ağrısından duramıyorum bide regl ağrım
Ozge18 d-y bende 35+2 yim sabah sanki regl ağrısı gibi bir ağrıyla uyandım okuduğum kadarıyla artık rahim bebeği taşırken zorlandığı için ağrıların normal olduğu yazıyor
d-y Benim de yarına randevum var. Yine de burdan sormak istedim ilk kez böyle bişey olunca biraz da panik oldum galiba ya. İlk gebeliğim tecrübem de yok.
boraninannesi_ 34.haftamda oldu doktorum nst gir dedi girdim sancı cıkmadı eve geldim aksamına geçti bebek rahme baskı yaptıgı icin ağrı oluyor dedi doktorum
Alinrabia Ss4 sormayın 28den berı boyleyım 32 deyım suan bı kac hftadır agrım sancı oluyor adet sancısını bılmıyorum cunku adetken asla agrım sancım olmazdı o yüzden herkes adet sancısı dıyıp duruyor anlamıyorum dogum sancısını bılıyorum ıkıncı dogumum olacak sunıyle dogurdum ve sancılar cok sıktı ve ılk dogumumda yalancı sancı yasamadım bunda hersey de acaba mı dıyıp duruyorum evde
Booksandcats Ben de 35+3üm bikaç gündür bana da regl ağrısı gibi vuruyor 10-15 dk sürüyor geçiyor ama günde 1-2 kez yaşıyorum doktorum normal dedi 🥲
ozlemkksl Bugün hastaneye bu şikayetle geldim , kasılmalarım çıktı baya tedbir amaçlı kadılmalarımı önlemek için yatışım verildi. Kızlar regl ağrısı gibiyse ve bacak aranızda bi ağrı varsa doktora gidin. Erken doğumu önlemek için tedbir alıyolar
Ss4 Alinrabia yani benim ilk gebelik gerçek sancıyı anlarsın dedi doktor sanırım dha şiddetli ve belirli aralıklarla gelir. Yakancı sancı daha hafif ve düzensiz olurmus saati uzanıncada geçiyor olması gerekirmiş
d-y Doktora gittim rahim artık hazırlanıyor dinlenince geçtiği sürece sorun yok normal dedi. Sindirimsel olabilir mi diye de sordum o belden gelmez dedi. Pozisyon değiştirince dinlenince geçmeyen sancı olursa ara dedi