bebegimolacak Bi kere oldu kalbi durdu onun dışında 2 yıla yakındır çocuğum olmuyor. Doktorlar sebepsiz inferlite diyor. Sizce artık aşılama yaptırayım mı ?
fairytale_ bebegimolacak doktorlar uygun görüyorsa yaptirabilirsin bence hayirlisi olsun hakkinda canim
Zynpgltknn bebegimolacak seninle aynı durumdayım ve aşılama yaptırdım üçüncü aşılamada tuttu ilk çocuğum
Ebaki bebegimolacak olacak işte cnm yüzükle baktım eğer hiç çocuğun olmasaydı yüzük olduğu yerde kalirdi
ABC1 Whereismybaby kusura bakma seni rahatsız ediyorum ama bende dış gebelik geçirdim ve 1 yılı geçiktir hamile kalmadım siz dış gebelikten sonra tekrar hamile kaldınız mı
Lockaamm Ebaki bana da bakar mısın canım 2 düşüğüm oldu doktor aşılama dedi ama çok kararsızım çocuğum olmuyor
zlemceylan Ebaki canımmm bana da bakabilir miisiinn ❤️ sen bana hamilesin demiştin hatta geçen daha yok ama
MelodyFairy Ebaki Ay birincisi olsa Allah’ın izniyle 2 yi yapmam ama rabbim ne nasip ederse o tabi 🥹🤷🏻♀️😌🙈💗🤲🏻
Dfnsyn Ebaki bana da bakar mısınız 🙈 şuan 10+3 olduk 🙏🏻 inşallah sağlıklı ilerler Kaç çocuk, kız erkek ne çıkıyor 🙈