Mervelii gebeliğin başından 8.ayın başına kadar seyehat ettim 8.5 haftalıkken yurtdısına gittim üstelik o dönem kahverengi lekelenme oluyodu iğne oldum progestan içtim çok haraketli geçti doğu turu karadeniz turu derken hamileliğin 8.ayına girmemle egeye dönüp beklemeye başladım artık 9. AYım bitmek üzere.. yani tutunan bebek tutunuyor sağlıklı olmayan bebek hiç kıpırdamadanda yatsan tutunamıyor. Ben önlem için iğne olup ilaç aldım ama düşceği varsa engellemeZ dedi doktorum..
allah nasip etti çok şükür 🙏🏻