Zeyno800 çocuğunuz tam olarak niçin olmuyor. İnşaallah rüya müjdeler getirir size benim hep dualarimdasiniz. Ben 3 yıl istedim bazı arkadaşlardan az bekledim ama tedavi ile olunca insan psikolojisi çok yıpranıyor ve bebeğimin olacağını öğrendiğimde beridir. Allah’tan isteyen herkese nasip etmesini diliyorum çünkü insan yıpranıyor sabretmek zor değil insan sabreder bir sekilde zor olan belirsizlik. Allah tez vakitte nasip etsin inşaallah. Kimin duasinin kabul olacağı belli olmaz. Ben yakın zamanda paylaşmıştım ümidim kalmadı diye bir sürü kişi dua etmişti bana Allah hepsinden razı olsun kim bilir belkide onlardan birinin duası kabul oldu