Mortals canım ben geçen ay kanama ile acile gittim oradaki doktor kesenin şekli bozulmuş bı kaç güne düşük yaparsın dedi tabi ister istemez ağladım sabaha kadar sonra kendi doktorum şehir dışında bende tedavi ile kaldım erkenden doktoruma gittik ama nasıl ağlıyorum hala sekreter falan geldi yanıma düşün sonra muane olduk bebiş gayet normal dedi hatta sürpriz yaptı kardeşi de varmış biz o kadar umutsuzlukla gittik ki Rabbim bize bı mucize daha verdi demem o ki asla üzülme yat dinlen yorma kendini birde farklı bı doktora gözük bence bazıları cidden insanın psikolojisini bozuyor