AysenTpbs Cxwt bende Şuan 12+4 üm haftaya doktor cinsiyet için çağırdı ama burda sorduğum herkes kız dedi
Cxwt AysenTpbs yaa mide bulantın falan oldu mu benim 3 ay boyunca hiç kusmam olmadı. Ara ara sabahları bulantım oldu. Hayırlısı olsun sizin içinde 🥹🩷
AysenTpbs Cxwt Bende hiç kusmadım ama 5. Haftadan 11 e kadar sabahları bulantım oldu şimdi daha iyiyim sadece yorgunluk halsizlik oluyor. Yani gezince falan çabuk yoruluyorum.
AysenTpbs Sedefege  benimki sizce ?
Smyydlgcc AysenTpbs en alttaki ultrasona göre erkek gibi. Erkek bebeklerin kafası böyle topik görünüyor ultrasonda 😅 kız bebekler biraz daha yassı duruyor. Hatta konuyu açan arkadaşın bebeği de erkek gibi geldi bana. Ben de 14 te net öğrenmiştim.
Rabiya2422 Ebaki nasıl yüzükle bakıyorsunu kendi bedeninde yapılmıyor mu o baskaınınkini nasıl tahmin edebilirianiz ki