Cicekkadin Güne giriyorum hala regl olmadım test yaptım negatif böyle bir şey yaşayıp gebe kaldığını öğrenen oldu mu?
Kze Cicekkadin bazen adet olmadan da hamile kalabiliyoruz bana oyle oldu 4-5 ay boyunca adet olmadim( pcostan dolayi) sonra surpriz bi sekilde hamile oldugumu ogrendim cok dusuk bi ihtimal saniyordum adet olmayinca yumurtamayiz falan diye ama olabiliyormus
Kedicik27 Bazen havalardan stresten oluyor gecikme .Ben gecen aylar 17 gun gecikme yasadim test yaptim hep .kan verdim negatiftu .sonra adet oldum
Cicekkadin Kedicik27 çok garip hiç bu kadar gecikmemiştim ovülasyonda pik 3 ağustostu sonra silikleşti çatladı yani geçen ay 14 ünde regl başlngıcımdı 36. Güne giriyorum hala hiçbir şey yok normal akıntım var sulu şeffaf ve göğüs ağrım var 4 gündür anlayamadım
Gzemmsvr Cicekkadin benimde 39. Gün hala hasta olmadım test yaptım iki kere negatif anlamadim yumurtlamanin üstünden 12 gün geçti hala bsey yok aynı belirtiler var yarın kan testi vericem siz verdiniz mi
Cicekkadin Gzemmsvr yok yarın sabah 8 buçukta doktor kontrolüne gideceğim orada belli olur artkk diye düşünüyorum çünkü yarın 37. Güne giriyorum. Periyod bozuldu
Cicekkadin Kze normalde 16sında en geç olmam gerekirdi benim hiç aksamaz her ay düzenli adetimi olurum bu ay sadece 4 gün gecikmiş oldu