Nzkse hangi şehir olduğuna göre cevabı değişecek bir soru galiba, bazı yerlerde gerçekten şehir hastaneleri çok güzelmiş, çok memnun olanlar var, çok iyi ilgili doktorlar denk gelenler var. Ankara için ben şehir hastaneleri ve devlet hastaneleri hakkında pek iç açıcı yorumlar duymuyorum, özel tercih etmek durumunda kaldım. Sadece gebelik - doğum da değil malesef Ankara’da başka rahatsızlıklarımız için de çok mümkün olmuyor devlet hastaneleri ilgili değil mesela gidip tahlil yaptırıyorum sonuç göstermeye gittiğimde farklı Dr bakıyor benim hastalığımdan hiç haberi olmayan biri ben bu olayı anlayamıyorum her yerde mi aynı. Üniversite hastaneleri güzel, ama onda da iyi hizmet almak için kontrollere hocaların özel muayenehanesine gitmek gerekiyor, işlemler, ameliyatlar filan fakültede oluyor, özelden biraz daha uygun oluyor