Sabrım kalmadı acı çekiyorum çok geceler. Her akşam sanki doğurucam gibi acıyor canım ama gelmek bilmiyor bebek. Normal doğum bekliyorum. Boyum 1,50 bebek de günden güne artıyo. Artık sezeryanamı gitsem diye sorular aklımı karıştırıyor. Ne önerirsiniz? Geçen yıl kızım 3010 kq doğuldu normal doğum ile. Dikişlerim olmuştu 3 tane