Kayaakk Merhaba ne yaptıysam 2 ay oldu doğru düzgün tuvalete çıkamıyorum sizler kabızlık durumunda ne yaptınız normal bişey biliyorum ama bu kadarı fazla çok şey denedim ama düzelmedi doktora gitmeme de daha var ayda bir kere gel demişti erken geldin demesin
Narin17 Bende de aynı problem var maalesef sabah aç karnına 2 yemek kaşığı zeytinyağı içiyorum ve geceden kuru kayısıyı ıslatıp sabah aç karnına yiyorum biraz da olsa rahatlattı umarım seni de rahatlatır. Kayaakk
Aylaa123 Kayaakk kefir felan tüketiyorum ben probiyotik içiyorum yoksa bende gidemiyorum zatem hamilelikte kabızlık oluyor birde üstüne demir hapı felanda kullanınca baya etkiliyor insanı
gamze6606 Kayaakk hamilelikte sabah aç karnına birkaç tane kuru kayısı yemiştim, işe yarıyordu o. Doğumdan sonra hiç bir şey fayda etmemeye başladı bende🥺
Merve-dmr Kayaakk ben hergün aktivia kayısılı yoğurdun dan yiyorum 1 tane çok şükür hiç kabızlık sorunu yaşamadım isterseniz deneyin yada evde kendi yoğurdunuza kayısı doğrayın oda olur
Helin07 Ev yoğurdu.. en iyisi o kadar sıkıntı çekiyodum ki kussam kusamıyorum tuvalete çıkamıyorum. Ev yoğurdunu da normalde hiç yiyemezdim ama sağolsun annem yine de hep bi kavanoz verir yaptığında. Ve ben onu hep böyle zamanlarda yedim faydasını gördüm.
Kubraalp67 Kayaakk kayısı bağırsak için çok iyi günde 2 3 tane yemek çok iyi geliyor. Kefir de tüketebilirsiniz aç karnına içince etkili o da.
RiRi22 Kayaakk aynı dert bende de var. Lifli gıdalar tuketmek gerekiyormuş. Meyveli yulaf lapası yiyorum biraz iyi geliyor. Sabahları aç karına da zeytinyağı bir kaşık iciyorim. Doktora kontrollerde unuyorum söylemeyi hep.
Whitecolour Kayaakk rutin kontrol için ayda bir çağırıyorlar 2 aydır lavaboya çıkamıyorsanız ciddi kabızlık yaşıyorsunuz demektir doktora gidin bence ciddi bir sorun çünkü büyük ihtimalle lavman verir size bir de bir şurup veriyorlar kullanın rahatlatacaktır sizi. Bağırsaklarınız boşaldıktan sonra da probiyotikli yoğurt, erik, incir vs tüketmenizi ve bol lifli beslenmenizi tavsiye ederim
boraninannesi_ Her gün sabah 2 kaşık zeytinyağı, kahvaltıda kırmızı erik ya da kayısı suyu, öğlen kefir, az karbonhidrat çok sebze ağırlıklı beslenme ile son 10 gündür iyiyim ben de . Öncesinde çok kötüydüm
VeraVrea Kayaakk aç karnına sabah magnesine calcine içmek işe yaradı bir tek. 2.5 kg verdim o kadar sismistim
VeraVrea Kayaakk evet 12. Gaftadan sonra kullanabilirsiniz ben de hamşleliğin sonuna kadar kullanmıstım
Seray11ay Kayaakk inciiiiiirrrrr taze incir tam zamanı. Aynısını yaşadım öldüm geberdim çok zor bilirim. Aç karna bı kaç tane incir ye hemen çıkarsın