Eylul_sare Kızlar selam :) gebeliklerinizde bebişlerinizin cinsiyeti kaçıncı haftada belli oldu? Ben 13. Haftadayım 14. Haftada doktora gideceğim acaba gösterir mi? Belli olmuş mudur?
Eylul_sare Sultankocman benimde 17. Haftadamda özelde randevum var ama dayanamadım 14. Haftamda da bi devlete randevu aldım 😍 inşallah gösterir ✨
Eylul_sare Sultankocman yok daha gitmedim henüz perşembe günü randevum gösterirse yazacağım buraya söz 🐣🥰
Eylul_sare Sultankocman sormuştunuz gittim gösterdi erkek bebek gördü doktor ❤️ erkek olduğunu söyledi 2 kez inanamadım açtı bir daha gösterdi sağlıkla gelsin inşallah
yuksell07 Eylul_sare 12 de gittim belli değil dedi 16+0 da gittim kız dedi 14 desin bı ihtimal erkekse söyler diye düşünüyorum kizlar geç gosteriyormus
Eylul_sare yuksell07 evet benim arkadaşımın kız bebeği kendini 6. Aya kadar sakladı. Hep eliyle orayı kapatmış kız evi naz evi 😅😅