16 günlük bir bebeğim var gece gündüz farketmez 2 saatte bir kalkıyor emziriyorum ama sütün ne kadar gittiğini bilmiyorum tabi biliyorsunuz yenidoğanlar emerken çok öabuk yoruluyor tamamen emmeyi bırakınca gazını çıkartıp yatırıyorum uyumuyor huysuzlanıyor tekrar gaz çıkartır diye deniyorum çıkmıyor bir ley sonra aç diye sağdığım sütten veriyorum 100 ml falan onu da içiyor ama sonrasında ⅘ kere kusuyor ne yapmam gerek bebeğimin doyduğunu ya da ne istediğini anlayamıyorum