Ark ben her ay düzenli regl olurum normalde 2-3 gün gecikirse havadan sudan hani değişim olur ama bu ay çok ilginç. 14 temmuzda adet başlangıcımdı 21. Gün ovülasyonda pik gördüm sonra silikleşti zaten e 14 ünü bekledim yok 15 i yok 16sı geldi yok 17-18 yok bugün de 19 u oldu yine yok anlamadım çok uzun bir süreç oldu bende gittim test yaptım ama negatif çözemedim hiç başıma böyle bir ley gelmedi açıkcası göğüslerim ağrıyor 2-3 gün kasık ağrısı yaşadım hafif böyle gitti geldi pet koydum dedim olucam zaten zamanı diye ama asla lekelenme bile olmadı. Yarın doktor kontrolüm var çok ilginç bilemedim başına gelen var mı acaba