glsahbaydemir bilgeeS benimde halılarım geldi süpürüp silicem birazdan zor oluyor ama içim rahat etmiyor. Eşim yarın ben yaparım dedi ama bekleyemem sanırım 😀 camlar tüller geçen hafta arkadaşımla hallettik yavaş yavaş yapıyorum 😬 Biraz geç kaldık ama sağlık olsun olduğu kadar.
Burcu-2634 bilgeeS gücün varsa yapabilirsin tabiki ama zor olur senin için artık iyice dinlenmen lazım doğum ne şekilde olursa olsun güç toplaman lazım
Ecekrk bilgeeS geç mi erken mi bilmiyorum valla kimi bebek 42ye kadar gelmiyor kimisi erken geliyor evi hep toplayıp temizliyoruz ama tabiki bir dip köşe olmuyor bende düşünüyorum ne yapsam diye 32de mi yapsam 36mı yada direk pis bırakayım doğurunca temizlerim artık mı diyim onuda içim razı gelmiyor Allah yardımcınız olsun
chrysanthemum Tek başınıza kalkışmayın bence,35teyim üç kişi giriştik ben cok iş yapmamama rağmen dehset belim agrıdı ayaklarım vs cok asırı yoruldum Tek basıma asla yapamazmısım
bilgeeS bebislll234 ya normalde baş aşağıydı geçen hafta bugün gittim makat gelişli dedi 40 a kadar bekleriz dedi devlette