Bende tip 1 diyabetim 23 yaşında ilk hamileliğim plansız bir gebelikti ve hba1c m 10.8 di ilk öğrendigimde bebeğimi aldırmam gerektiğini söyleyen doktorlar cok oldu korkutanlar o zamanları düşünmek bile istemiyorum çok üzülüyordum.Şekerim ilk başlarda çok düşüyordu benim bulantımda çok olduğu için hipoglisemiye çok girdim 1 ay hastanede yattım .sensörle takip yaptık hep bu sürede şekerim çok yükselmiyordu haliyle bulantım olduğu için yemek yeme isteğimde yoktu .Çok zorlu bir süreçti benim için şimdi 29.haftamdayım sonlara doğru insülin ihtiyacım arttı yemek yeme isteğimde arttı her zaman dikkat edemiyorum bunun korkusuda cok oluyor ama stres en önemlisi sanırım stres yaptıkca cok fazla oynuyor o yuzden arada kacırsamda takıntı yapacak kadar düşünmüyorum .Benim en büyük kaygım bundan sonrası gerçekten başlı başına zor bir süreç ama her şeye rağmen bebişim sağlıklı içerde kıpır kıpır oynadıkça dünyalar benim oluyor😊😊 umarım bu süreci en güzel şekilde tamamlarız