poyrazege1503 haftaya geldik 3 haftadır göbeğim aynı boyda ya sanki hiç büyümüyor 🤔 başkalarına bakıyorum 8 aylık gibilerrr gobek her ay mı buyur her hafta mı
Sedadvc poyrazege1503 iç karnın geniştir. Benim de öyle. 34. Haftadayim. 8 aylık hamileyim. 6 aylık gibi karnım var. 😂 İyi tarafından bakıyorum, çatlağim olmadı hiç. 🥰
cLearQueen poyrazege1503 millet hamileyim diye fütursuzca yedigi icin yag tabakası daha fazla oluyor. Bebekle alakası yok canım merak etme
RiRi22 poyrazege1503 bende öyleyim canm şuan 26 haftadaym yeni belirginlesti gebeliğim. Bu iyi bişey bence. Ağırlığı ne kadar sona doğru yaşarsak o kadar iyidir.
surprizbebe poyrazege1503 doktor bebeğin gelişiminin normal olduğunu söylüyorsa neyi takıyorsunuz daha😊 çatlamazsınız işte ne güzel kibarcık bi hamişsiniz demek ki💕