Berfintezel2426 Kızlar erken doğum riskim var serviks yetersizliği bünyem enfeksiyon sürekli olduğu için dikiş olmuyor 19+1 günlüğüm haftada bir iğneye başlanacak 20 haftadan sonra rahim boyu 27 mm inşallah zamanında doğar 😞 yolu yarıladık paşamla ama terddüttediym biyandan korkmuyorum kızmdadan hamileykende vardı 32 haftalık sağlıklı doğdu çok şükür 🙏 bakalım hayırlısı ben kıyafetlerini 24 haftada alayım diyorum erken doğuma karşı temkinli olmam lazım birde dr 30 haftadan sonra fazla gezemezsin al dedi sizce ne yapmalıyım ?
Berfintezel2426 Kdr25 canım benim ilk kızımda vardı ultrasonla her dr ölçüyor zaten bundada var rahim kısalması agrım yok ama daha çok kısalırsa aniden su gelme doğumun başlamış oluyor hiç anlamadan malasef 😔