Çamaşır suyunu ve beyaz sirkeyi karıştırdım kovada su yaptım. İşte kirli sepetini sildim ama aşırı boğazımı yaktı öksürdüm de sonra bıraktım ama leş gibiydim duşa girmek zorunda kaldım haliyle yarım saat 40 dk ne temiz hava alabildim nede su içebildim. Sonrasında su içtim yoğurt yiyemiyorum pek mideöi bulandırıyor ama bir kaşık yemeye çalıştım camı açtım temiz hava aldım falan ama boğaz tahrişim geçmedi hala ve ara ara öksürme geliyo 29 haftalık hamilryim bebeğime zararı olmuş mudur? Napıcamo şaşırdım bulunduğum ilde hastane çok kötü adam akıllı doktor vs yok hastaneye gitmeyi düşündüm ama bir şey yapmazlar biliyorum. Bide bende plesenta rahim ağzına yakın çok doktorum dikkatli ol demişti ona rağmen temizlik hastasi olduğum için duramadım yaptım. Ne yapmam gerekiyor sizce? El yapımı vişne suyum vardı ondan da içtim vücuduma daha çok su girsin diye ama çok da korkuyorum. Bebeğime zararı olmuş mudur ya napıcammmm