Hamileliğimi bayağı geç farketmiştim ve o süreçte 7 kilo kadar vermiştim.18 haftada 7 kilo kaybeden ben yaklaşık 19 haftada şuan 9 oldu.Beslenmeme ciddi anlamda dikkat ediyorum.Kahvaltı yemek meyve su elimden geldiği kadar atlamayıp düzenli tüketiyorum.+30 kiloyla hamileliğim başlamıştı.Benzer durumu yaşayan var mı?