enuryc doktorumun bana söylediğini size iletmek isterim. Karnına kasıklarına bıçak saplamaları gibi ağrılar giricek bu çok normal bu ağrıların sebebi vücudunun savunma mekanızmasıdır. Ağrıları hissettiğin an pozisyonunu değiştir ayaktaysan uzan ve dinlen. Bende 7 haftalık hamileyim bu ağrılar ara ara oluyor ve kulak vermek gerekiyor bu ağrılara 😊 çok şükür kanamam olmadı olursa sıkıntı ama çok şiddetlenirse elbetteki doktorunuza başvurmakta fayda var çünkü bazı düşükler kanama yapmayabiliyormuş. Endişe etmeyin rahat olun güzel şeyler düşünelim her zaman. ♥️