Dün konserve felan yaptım sonra alışverişe gittim geldim fazla ayakta kaldım diye bebek biraz kendini kasıyor ve sertleştiriyordu eve geldim günlük ped koyuyordum her zmn enfeksiyon vardı bende fitil felan kullanıyordum akıntı olunca kullanıyodm ama ıslaktı baya acaba tuvaletimi mi tutamadım diye düşündüm akşam yine çok az iç çamaşırım ıslandı sabah uyandım kuruydu kahvaltı frlan hazırladım yine lavaboya gidince yine ıslaklık gördüm biraz su olabilir mi 33 haftalık hamileyim