Şükür kızlar bizde 99u gördük. Malesef + 10 kilo ile devam ediyorum, sabahları ayak tabanı ağrısı ve çok ateş basması oluyor çok terliyorum. Ayakkabı giyerken vs zorlanmaya başladım. Siz neler yaşıyorsunuz? Kaç gün kala daha da ağırlaşmıştınız. Odamız 50 gün kala gelecek sizce çok mu geç kaldım yapabilir miyim🥹🥹