Ceycce 6haftalık gebeyim sol böbreğim ağrıyor kızlar tahlile falan gittim temiz çıktı ama ağrıyor yaşayan varmı parol içiyorum sadece antibiyotik yazdılar ama korktum kullanmadım birde enfeksiyon çıkmayınca neden olabilir ağrı anlayamadım gören yazsın 🙏🏻
Leyla988 Ceycce bendede oluyo ara sıra herşey temiz çıktdı praol falanda içmiyorum 🤷🏻♀️ 14 haftalık bende