Zeynep9120 merhaba arkadaslar tek pai genim homozigot ilk gebeliğimde kızımda kan sulandırıcı ayrıyeten coraspin 100 mg almstmm bu gebeliğimde sadece oksapar 4 lük kullanıyorm sorun olur mu var mı ben gibi sadece iğne alıp hap almayan ?
Arzuss1 Zeynep9120 merhaba canım benim ablamla test sonuçlarında aynı gende çıktı ona doktoru sadece oksapar verdi bana doktorum oksapar ve aspirin verdi
Zeynep9120 Arzuss1 ilk kızımda bende oksapar 0,4 luk ve coraspin 100 luk kullandm sizde kaç gen sorunlu
Zeynep9120 Arzuss1 anladm canım tesekkur ederm doktora coraspinii söylemeyi unuttum baslayalm onada dedi umarım gec kalmamısımdır iğne zaten coktan başladıkta
Arzuss1 Zeynep9120 geç kalmamışsınız canım bende hamileliği öğrendiğim an iğneye başladım doktorum öyle söylemişti sonra kalp atışı vs den sonra aspirin başlamıştık
Queen3524 Arzuss1 ben tek aspirin kullanıyorum iğne ve aspirinin farkı nedir doz ayarlamak için mi aynı anda veriyorlar ikisninde görevi aynımı
Zeynep9120 Arzuss1 doktor yanlıs anlamıs sonradan aradı beni iğneye hic baslamadık sanmıs igne yeterli bence gerek yok dedi ilkinde coraspinde kullanmstım ama bilemedim tek gen benim
E_Duha Queen3524 sorunlu olan genlere bağlı canım onu doktor uygun görüyor 3 düşüğüm oldu iki gende sorun var o yüzden hem iğne hem hap kullanman gerekiyor dedi doktorum.. şuan çok şükür 30. Haftamdayım