Sclemr sanirim bu yapı meseledi benimde ilk hamileliğim ve 7.5 yil sonra geldi. Normalde bu kadar bekleyişten sonra hamile olanlar çok evhamlı olur.
Ama ben hem hersey Allah tan olduğuna inandığım icin yani eger doğacaksa ben olmasik seyler yapayım hicbirsey olmaz ama doğmayacaksa oturduğum yerde bile düşer.
Hemde okuyirum araştırıyorum mesela 13 hafta da kalp atışını hissetmek cok zor .o yuzden atmiyormu diye endişelenmedim hic. Yada ilk tekmeleri hissetmek. Okuyorum herkes farkli hissetmis yani kisi olarakta herkes ayni seyleri yaşamıyor bende tam net olarak 25. Haftamda falan hissetmistim. Suan 38. Haftalığım doktorum 4 saatte 10 kez hareket etmeli dedi. Inan hic saymadım. Çünkü hareket ediyor sürekli. Bi azalma olsa hissederim insan farkeder.
Kiyafet konusunda bende erken davranmadım. Yinedene olur ne olmaz diye 30. Haftamda yaptim kiyafet alışverişini ama buyuk esyalari daha once almıştık. 17. Haftadan sonra
Yani icini ferah tut sürekli endişe ile yasarsan bu bebegi de etkiler. Güzel seyler düşün olumsuz şeyler düşünme Hersey olacağına varır. Ama sen kötüyü düşünüp çağırma. Hep iyi düşün. Sağlıcakla kucağına alirsin inşallah yavrunu💖