30+0 da bebeğimin kilosu 1.320 grmdi. Doktorum normal diyor ama usg kağıdına baktığımda geri gözüküyor ya da internette filan 1500 1600 olmasi gerektiği yazıyor. Gebelik sekerim var. Detaylı usg de filan bir sorun çıkmamıştı ama moralim bozuluyor. Suan 31+3 olduk kafam çok karışık. Böyle olan var mı aranızda