Kızlar cuma günü ikili test verdim veznedeki çalışan 5 güne çıkar sonuç dedi, dün mesaj geldi sonuçlarınız çıkmıştır diye aradım hastaneyi çıkmış diyor kodla girdim serbest beta ve Pappa diye bir değer yazıyor ama grafik yok siz grafiği doktordan mı aldınız yoksa 5 günün tam dolmasını bekleyip öyle mi gideyim ?