11umran2 Bende 39+2 oldum ama hala doğmadı galiba bebeklerin rahatı iyi bu sıcak havada gelmek istemiyorlar 😄
Harikuladeee 38+4 deyiz her gün her gece her sancı da geliyor mu acaba diyorum ama yokk keyfi yerinde beyfendininnn🫠
Harikuladeee Harikuladeee ilk doğum olacak bir de ağrıyı sancıyı nasıl ayırt edicemm bilmiyorum burdan hep bşyler okuyorum okumaktan bile gına geldiii
11umran2 Harikuladeee Benim gece ağrım oldu bebek geliyor diye bekledim ama yok gelmedi yalancı sancılar çekmekten bıktım
idos 11umran2 benim de aynı sürekli doğuruyorum sanıyorum yalancı sancılarla ama yok gelen falan olmuyor