Sen123 Merhaba ikili tarama testi yaptırdım sonucu papp a 3.94 beta hcg 45.7 çıktı normal mi sizce bugün pazar günü olduğu için doktoruma yazamıyorum
EG9398 Sen123 canim kaç haftalık yaptırdın 2′li taramayı? Ben 10+2 yim doktorum 10 gün sonra gel dedi o zaman da İnşAllah 11+5 olucak. Daha erken değilmi?
Sen123 EG9398 12+4 te yaptırdım sonuçlarım temiz çıkmış çok şükür 🙏 ama doktorum daha 14 haftaya kadar zamanımız var demişti bana