Hanımlar Salı günü memlekete gideceğim 1 haftalığına uçakla gidip uçakla döneceğim doktorum bir sorun olmaz git dedi ama duyanlar ne gerek var neden gidiyorsun risk alıyorsun vs diyorlar psikolojimi bozdular doğru bildiklerimi de düşündürüyorlar giden var mı bu haftalarda veya ileri ki haftalarda gidecekler felan var mı