Sinemis567448 Kızlar 9 aydır burada ne günler geçirdik ben yarın sabah 7:30 da yatış yapıcam sezeryana gireceğim çok heycanlıyım ilk bebeğim sizden dua bekliyorum allah isteyen herkese tattırsın inşalah 🐣🐣🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gayecik Sinemis567448 hadi maşallah şimdi size yarına kadar zaman geçmez yarın kucağınızda olucak bebişiniz benimde 2. Gebeliğim doğum şubatta zaman gelse diyorum hemen 2 erkek annesi oluyorum rabbim kolaylıkla yaptırsın herkese doğumunu 🙏✨
Annelikmghb Sinemis567448 senin adına cok sevindim saglikla al kucagina insallah canim Rabbim bizede nasip etsin o günleri 🤲🤰💜
hepoyleolurzaten__ Sinemis567448 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende yarın doğuma giriyorum 😌
hepoyleolurzaten__ Sinemis567448 Normalde genel istiyordum dünden beri bebeklerde haraketsizlik var doktorum cuma eğer haraketlerinde azalma olursa pazartesiyi bekleme gel dedi şuan hastaneyw gidiyorum bugün doğum olursa spnal olucam mecburi yemek yedim çünkü bebeklerde haraket yok ikiz gebelik benim
hepoyleolurzaten__ Sinemis567448 Bugün doğurdum spnal gayet güzel geçti daha yeni kendime geldim uyuşuklugum yeni geçti
hepoyleolurzaten__ Sinemis567448 Gayet güzel geçti spnal oldum ama uyuyordum çocuklar doğmuş sonradan haberim oldu 😂 doktor sakinleştirici yapmış
hepoyleolurzaten__ Sinemis567448 ağrım sızlama sekilinde bence spnal olabilirsin sakinleştirici yapıyorlar